Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 21 – 25 iulie 2025.
Lansat în 2022, evenimentul EXPO RETAIL 2025 – Digital, Green & Tech asigură continuitatea conceptului său Digital, Green & Tech și în a IV-a sa ediție, concept prin care își propune să promoveze noutăți și inovații tehnologice, echipamente și servicii pentru companii din retail, eCommerce, industria FMCG, Food Service și HoReCa.
Târgul profesional, organizat de publicația retail-FMCG.ro, va avea loc în perioada 24 – 25 septembrie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București.
Bolt Business, MerchantPro, Coca-Cola și Carlsberg se alătură ca parteneri EXPO RETAIL 2025 – Digital, Green & Tech
Citește mai multe detalii despre noii parteneri și expozanți!
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la
contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Mega Image a anunțat numirea unui nou Vicepreședinte Operațiuni, rol pe care îl preia Luiza Tăut. Luiza Taut îl înlocuiește pe Mihai Spulber care a preluat funcția de Președinte al companiei Profi.
Auchan România accelerează tranziția către energie verde, cu obiectivul de a reduce cu 40% consumul magazinelor și de a folosi 100% energie din surse regenerabile până în 2030.
Ca parte a acestui demers, retailerul a înființat, la începutul anului 2023, Auchan Renewable Energy (ARE), companie care cumpără și furnizează energie pentru magazinele retailerului. În prezent, 30 de magazine Auchan și ATAC sunt alimentate prin ARE, iar până la finalul anului 60% din energie va proveni din surse regenerabile.
PENNY România și-a continuat strategia de expansiune la nivel național și a deschis 3 magazine în această săptămână: un magazin în orașul Odobești, județul Vrancea, situat pe Strada Ștefan cel Mare, nr. 65, și două magazine în localitățile Roata de Jos, județul Giurgiu și în Suceava, ambele deschise oficial pe 25 iulie.
Comtim România a lansat noul său website corporate, reconstruit integral pentru a reflecta noua identitate de brand și angajamentul față de o comunicare digitală clară, relevantă și actuală.
Coca-Cola HBC România, partener strategic de îmbuteliere al The Coca-Cola Company și lider al industriei locale de băuturi, a anunțat schimbări în organizația locală, în linie cu angajamentul companiei de a-și dezvolta talentele, la nivel local și regional.
Food Service
Nespresso marchează o nouă etapă în evoluția sa, după 10 ani pe piața locală, prin deschiderea oficială a noului boutique din Băneasa Shopping City, dezvoltat integral pe noul concept globalCoffee as an Art (Cafeaua ca formă de artă)
Opt din zece firme de retail românești se așteaptă ca activitatea să le fie afectată de platformele internaționale în următoarele 12 luni, a arătat valul al doilea al studiului „Impactul platformelor internaționale asupra comerțului din România – Perspective de viitor”, comandat de Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și realizat de MIA Marketing.
Supermarketul online Sezamo a raportat o creștere semnificativă a interesului pentru produsele italienești, acestea fiind prezente în aproximativ 25% din comenzile plasate de clienți.
În luna iunie 2025, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 16 magazine. Acest calcul include deschiderile comunicate oficial, motiv pentru care este posibil să mai revenim cu update-uri la acest articol. Retailerii care au inaugurat magazine în luna iunie 2025 sunt Kaufland, Lidl, Auchan, Profi, Carrefour și Mega Image. De asemenea, în luna iunie, retailerul Froo a ajuns la 100 de magazine în România.
Tehnologia devine un instrument cheie pentru români în monitorizarea sănătății: 69% dintre respondenții sondajului Voice of the Consumer 2025 realizat de PwC România folosesc aplicații sau dispozitive inteligente, care le-au influențat obiceiurile zilnice, o treime arătând chiar că și-au schimbat semnificativ stilul de viață.
Piața de retail din România continuă să atragă un număr tot mai mare de branduri internaționale, potrivit unei analize realizate de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, ce arată faptul că peste 40 de retaileri internaționali și-au făcut intrarea pe piața românească între 2020 și 2025.
EXPO PET 2025 – Food & Accessories, a doua ediție a expoziției B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale de companie, ce va avea loc în perioada 24 – 25 septembrie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, prezintă noi parteneri și expozanți.
Dacă ești producător sau importator de hrană sau accesorii pentru animale de companie, rezervă unul dintre ultimele standuri disponibile, aici:
www.expo-petfood.com/expozanti/
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-petfood.com sau tel. 0720120456
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Adresa ta de email nu va fi publicată.
Login abonati Premium
Articole recente
Citește și ElectroRetail.ro
Citește și BricoRetail.ro
Nu mai arăta acest pop-up.
Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 iulie 2025 – Retail-FMCG.ro
