Skip to content
vineri 12 iunie 2026
ULTIMELE ȘTIRI
29/11/2023Declarațiile Ministrului Afacerilor Interne, cu privire la Măsurile întreprinse pe parcursul perioadei critice generate de căderile abundente de zăpadă 14/12/2023(FOTO) Orheiul perpetuează o frumoasă tradiție instituită de Ilan Șor: Piața Vasile Lupu – transformată într-un centru cultural-artistic în perioada sărbătorilor de iarnă 17/02/202522 milioane de dolari, alocate pentru sprijinirea unui „proces politic incluziv și participativ” în R. Moldova ajunge în vizorul lui Musk 21/02/2025JD Vance critică din nou România: „Nu ai valori comune dacă anulezi alegerile pentru că nu-ți place rezultatul” 23/05/2023O legumă banală, consumată în special vara, poate provoca dureri mari de articulaţii 25/10/2023Proiectul noului Cod funciar va fi propus spre aprobare în plenul Parlamentului 04/01/2024Strada Salciilor din Orhei a fost modernizată cu eforturile comune ale Primăriei și filantropului Ilan Șor 16/09/2024VIDEO// Poliția confirmă că o polițistă de la Florești ar fi colectat semnături pentru doi candidați la funcția de șef al statului 02/04/2025Vicepreședintele Parlamentului, Vlad Batrîncea, s-a întâlnit cu ambasadorul Regatului Țărilor de Jos, Fred Duijn 16/05/2024Alertă pentru libertatea presei. ONG-ul ”Stop Media Ban” critică guvernul PAS pentru închiderea televiziunilor 31/10/2023VIDEO Vasile Bolea despre beneficiile cooperării externe și despre gravitatea deciziilor de denunțare a acordurilor cu CSI 22/09/2023Coada-calului, planta-minune care reduce retenţia de apă, fortifică unghiile şi părul, diminuează afecţiunile pielii
GENEZA
  • ACASĂ
  • POLITICĂ
  • ACTUAL
  • EXTERNE
  • SĂNĂTATE
  • PSIHOLOGIE
  • GRĂDINĂ ȘI CASĂ
  • REȚETE
  • TOATE
  • ACASĂ
  • POLITICĂ
  • ACTUAL
  • EXTERNE
  • SĂNĂTATE
  • PSIHOLOGIE
  • GRĂDINĂ ȘI CASĂ
  • REȚETE
  • TOATE
GENEZA
MEDICINA NATURISTĂ
MEDICINA NATURISTĂSĂNĂTATE

Băutura care scade tensiunea. Beneficii uriașe pentru inimă

Redactor GenezaRedactor Geneza21/07/2023 3.6512 Minutes read0
FacebookTwitterWhatsAppLinkedInEmailLink

O băutură populară de care se bucură milioane de oameni din întreaga lume este asociată cu numeroase beneficii pentru sănătate. Unul dintre ele este potenţialul său de a scădea tensiunea arterială. 

Cercetările ştiinţifice arată că un consum regulat de ceai negru poate ajuta la reducerea nivelului tensiunii arteriale, stimulând astfel sănătatea cardiovasculară.

Ceaiul negru conţine diverşi compuşi, inclusiv flavonoide şi catechine, care sunt cunoscuţi pentru proprietăţile lor antioxidante. Aceşti compuşi au fost asociaţi cu o serie de beneficii pentru sănătate, inclusiv capacitatea de a îmbunătăţi sănătatea inimii. Studiile arată că flavonoidele din ceaiul negru pot ajuta la relaxarea şi dilatarea vaselor de sânge, ceea cea poate scădea tensiunea arterială.

Într-un studiu, cercetătorii au stabilit că persoanele care consumau zilnic ceai negru au observat o reducere semnificativă a nivelurilor tensiunii arteriale sistolice şi diastolice, scrie Rador, citând actualno.com. Studiul a concluzionat că un consum de ceai negru poate fi o modalitate eficientă şi accesibilă de a gestiona hipertensiunea arterială.

Un alt studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Australia de Vest a examinat efectele ceaiului negru asupra tensiunii arteriale la persoanele cu tensiune arterială ridicată. Rezultatele au arătat că un consum regulat de ceai negru a dus la scăderea tensiunii arteriale pe o perioadă de şase luni. Acest lucru înseamnă că introducerea ceaiului negru în rutina zilnică poate avea beneficii pe termen lung pentru controlul tensiunii arteriale.

Risc redus de boli cardiovasculare

În plus, consumul de ceai negru este, de asemenea, asociat cu un risc redus de boli cardiovasculare, cum ar fi atacurile de cord şi accidentele vasculare cerebrale. Hipertensiunea arterială este un factor de risc major pentru aceste afecţiuni, iar prin scăderea tensiunii arteriale ceaiul negru poate ajuta la reducerea acestor riscuri. Este de remarcat faptul că, deşi ceaiul negru oferă rezultate promiţătoare cu privire la scăderea tensiunii arteriale, acesta nu este o soluţie de sine stătătoare.

Respectarea unui stil de viaţă sănătos, care include o dietă echilibrată, exerciţii fizice regulate şi gestionarea nivelului de stres este esenţială pentru sănătatea cardiovasculară generală. În afară de asta, persoanele cu afecţiuni preexistente sau cele care iau medicamente pentru hipertensiune arterială ar trebui să-şi consulte medicull înainte de a face modificări semnificative în dieta lor.

Ceaiul negru oferă un potenţial remediu natural pentru scăderea nivelului tensiunii arteriale. Consumul regulat de ceai negru combinat cu un stil de viaţă sănătos poate contribui la o mai bună sănătate cardiovasculară. Cu toate acestea, încă sunt necesare cercetări suplimentare pentru a înţelege pe deplin mecanismele din spatele acestor efecte şi pentru a stabili nivelurile optime de consum.

Dacă ai probleme cu tensiunea arterială, consultă medicul înainte de a consuma acest ceai!

FacebookTwitterWhatsAppLinkedInEmailLink
Related posts
  • Related posts
  • More from author
SĂNĂTATE

Cerealele integrale – cele mai simple schimbări alimentare care pot aduce beneficii reale

06/03/20260
MEDICINA NATURISTĂ

Andrei Năstase, cu numărul 4 la alegerile din 28 septembrie promite “ordine europeană” și 10 miliarde pentru cetățeni

14/08/20250
MEDICINA NATURISTĂ

Sinteza Oradea renunță la ridicarea unei noi fabrici cu bani din PNRR, CEO-ul demisionează – Profit.ro

05/08/20250
Load more
Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Read also
ACTUAL

Cum au pierdut victimele zeci de mii de lei și dolari – Procuratura anunță două condamnări pentru escrocherie

19/03/20260
POLITICĂ

Șeful Comitetului Militar NATO, amiralul Giuseppe Cavo Dragone, va efectua o vizită oficială la Chișinău

19/03/20260
EXTERNE

Avertisment dur de la Teheran pentru România privind bazele militare americane: “O astfel de decizie ar echivala cu participarea României la o agresiune militară și ar atrage responsabilitate internațională”

16/03/20260
POLITICĂ

Igor Grosu va efectua o vizită de lucru la Bruxelles în perioada 17–19 martie

16/03/20260
ACTUAL

Peste 3600 de încălcări rutiere, depistate de polițiștii de patrulare în weekend

16/03/20260
POLITICĂ

Mihai Popșoi efectuează o vizită de lucru la Trieste pentru o conferință dedicată Inițiativei Central Europene

16/03/20260
Load more
  • Facebook
  • Telegram

# TRENDING

genezaMoldovaChișinăusănătatebeneficiiservicii medicalemaia sandualegeriechipa lui ilan sordorin receanMinisterul Sănătățiiorheiilan șorserviciul fiscal de statmihail popsoiPASigor grosucondamnatpolitiaCNAS

© 2022 GENEZA.MD | TOATE DREPTURILE REZERVATE